Witamy wszystkich w naszym sklepie.
Jesteśmy na rynku od 1998 roku. Zaopatrujemy firmy z całej Polski, prowadzimy także sprzedaż detaliczna.
1. Rejestracja:
Aby dokonać zakupu, prosze się zarejestrować. Czynność ta jest niezbędna, gdyż na podstawie Państwa konta, możemy wystawić fakture VAT oraz wysłać zamówiony towar.
1. W prawym górnym rogu, należy kliknąć na "Rejestracja" otworzy się kreator konta. Następnie prosze wypełnić wszystkie wymagane pola.
2. Po założeniu konta otrzymają Panstwo Państwo maila potwierdzającego rejestrację. Od tego momentu mogą się Państwo zalogować i dokonać zakupu.
Rejestracja jest jednorazowa.
W celu dokonania zakupu należy wybrać produkt (dokonać tego można poprzez "katalog" z lewej strony ekranu lub za pomocą "wyszukiwarki") a następnie kliknąć na koszyk. Wybrany produkt automatycznie dodany zostanie do zamówienia, które obejrzeć można klikając na "Moje konto".
Po wybraniu interesujących nas produktów klikamy na "Moje konto" a następnie "Zamawiam". Teraz należy wybrać sposób zapłaty oraz formę wysyłki. Po wypełnieniu wszystkich opcji system wygeneruje podsumowanie. Po sprawdzeniu danych należy kliknąć "Składam zamówienie"
O przyjęciu zamówienia oraz wysyłce zostaną Państwo poinformowani mailem.
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienia realizowane są w ciągu 24h w dni robocze. W niektórych przypadkach wysyłka może przeciągnąć sie do 48h.
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wybranego przez Państwa Kuriera.
Koszt transportu ustalany jest na podstawie aktualnego cennika Poczty Polskiej / Kuriera.
1. Przedpłata - towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu pełnej kwoty na koncie.
2. Pobranie - płatność należy uiścić podczas odbioru towaru.
Wszystkie produkty objęte są gwarancją (szczegółowe dane co do gwarancji opisane są przy każdym produkcjie).
W przypadku wykrycia wady towar zostanie wymieniony lub naprawiony (w zależności od rodzaju produktu) i odesłany spowrotem.
- PROCEDURA WYSYŁANIA REKLAMOWANEGO PRODUKTU
Po ujawnieniu wady/usterki należy skontaktowac się z nami telefnicznie lub drogą mailową: reklamacja@e-atramenty.pl i opisać usterkę.
Otrzymają Panstwo specjalny numer, który należy umieścić w paczce, wysyłając do nas reklamowany produkt. W paczce znajdowac sie musi także adres zwrotny oraz LOGIN.
|